یک بانوی آلمانی در حرم امام رضا(ع) مسلمان شد

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز، یک بانوی آلمانی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برای خود انتخاب کرد.

 

این بانوی آلمانی پس از آشنایی با همسر مسلمان خود به دین اسلام علاقمند شد و به این دین گروید.

 

«نادیا» درباره تشرف خویش به دین اسلام گفت: من دانشجوی رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه استونی بودم و با آشنایی با خانواده‌های ایرانی و نیز سبک و رسوم آنان به دین‌ اسلام علاقه‌مند شدم.  

 

وی ادامه داد: من برای نخستین بار است که به حرم رضوی مشرف می‌شوم و در این‌جا احساس بسیار خوشایند و آرامش‌بخشی دارم و تلاش می کنم تا این احساس ارزشمند را از این مکان مقدس به همراه برم.

 

این بانوی مسلمان بیان کرد: اسلام دین بسیار زیبا و ارزشمندی است که من قصد دارم به محتوا و بسیاری از مفاهیم آن دست یابم تا بدین ‌روش بتوانم یک مسلمان حقیقی در جامعه باشم.

 

وی عنوان کرد: دعای همیشگی بنده برای تمامی مسلمانان این است که خداوند آرامش و صلح را روزی آنان قرار داده و در زندگی‌شان نمایان سازد.

 

لازم به یادآوری است؛ در پایان این مراسم به این بانوی مسلمان از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی، گواهی تشرف به اسلام اعطاء شد




:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : جمعه 17 دی 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: